Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Projects ή πώς να προσελκύσουμε τους μαθητές μας (Δ)


Πολλές φορές αναρωτιόμαστε τι είναι αυτό που θα έκανε το μάθημά μας ελκυστικό. Μην πείτε ότι δεν το έχετε κάνει, έστω και μία φορά! Όλοι έχουμε κάνει αυτή τη σκέψη. Μπαίνουμε για παράδειγμα σε μια τάξη φαινομενικά αδιάφορη για το μάθημά μας, που οι μαθητές δεν συμμετέχουν ή και κάνουν φασαρία ακόμα. Είτε διαπιστώνουμε ότι ενώ κάποιοι μαθητές μας δίνουν την εντύπωση ότι δεν μπορούν γνωστικά να παρακολουθήσουν το μάθημά μας και μας δίνουν την εικόνα μαθητών με μεγάλες δυσκολίες στο μάθημα, ξαφνικά αναφερόμαστε σε κάτι άλλο, άσχετο με το μάθημα και  αποκτούν φωνή και μάλιστα σε άπταιστα αγγλικά. 
Αν εσάς δε σας έχει τύχει, εμένα μου έχει τύχει μια φορά και πρώτα πρώτα έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Δεύτερον επαίνεσα το μαθητή φυσικά. Και το τρίτο που έκανα ήταν να πέσω σε βαθύ προβληματισμό. Γιατί ο μαθητής αυτός, που μου έδινε την εντύπωση ότι δεν μπορεί να κάνει παρά ελάχιστα πράγματα στα αγγλικά (μιλώ για γραπτά, ακουστικά και μέσα έκφρασης), ξαφνικά, μόλις αναφερόμαστε σε ένα θέμα εντελώς άσχετο με το θέμα του μαθήματος, αποκτά οντότητα και ευφράδεια; 
Το σκέφτηκα πάρα πολύ και κατέληξα στο ίδιο συμπέρασμα που καταλήγει και το παρακάτω άρθρο. Ο κάθε μαθητής μας μέσα στην τάξη έχει κι από ένα ενδιαφέρον συνήθως, ένα πάθος. Το μάθημά μας, έτσι τουλάχιστον όπως γίνεται συνήθως, είναι μονοδιάστατο. Επομένως για πολλούς μαθητές είναι βαρετό. Τι γίνεται όμως όταν στη διάρκεια του μαθήματος αγγίξουμε την αγαπημένη ενασχόληση των μαθητών μας; Μπουμ! Έκρηξη! Έκρηξη ενδιαφέροντος, συμμετοχής, πάθους για το αντικείμενο και ό,τι άλλο θέλετε. Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θα αναθεωρήσετε για το πώς πρέπει να γίνεται το μάθημα. Αφήστε τους μαθητές σας να γίνουν μικροί ερευνητές και να παρουσιάσουν στη συνέχεια τα αποτελέσματα της έρευνάς τους. Θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα! 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ασκήσεις για τον Απλό Αόριστο (Simple Past) (MΔ)

Εδώ μπορείτε να βρείτε μερικές ασκήσεις για να εξάσκηση ή επανάληψη ή εκμάθηση του Simple Past (Απλού Αορίστου). https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?04 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?02 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?05 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?06 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?07 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises https://www.ego4u.com/en/cram-up/tests/simple-past-3 Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κείμενο όπως το παρακάτω και να ζητήσετε από τους μαθητές να βρουν τα ρήματα του κειμένου που είναι σε Απλό Αόριστο (αν το επίπεδο των παιδιών δεν είναι και τόσο καλό) ή να τους δώσετε το κείμενο με υπογραμμισμένα τα ρήματα στον Απλό Αόριστο όπως το παρακάτω και να ζητήσετε να σας γράψουν τις τρεις μορφές των ρημάτων (απαρέμφατο, απλό αόριστο και παθητική μετοχή) ή να γράψουν ερωτήσει...

Comparative - Superlative Exercises (Δ,Μ)

Συμπληρώστε τα κενά με τα επίθετα των παρενθέσεων στον συγκριτικό ή υπερθετικό βαθμό. Προσοχή στις λέξεις κλειδιά. Η 2 άσκηση είναι πιο εύκολη καθώς πρέπει να επιλέξετε το σωστό επίθετο. Στο τέλος των ασκήσεων θα βρείτε και link από 2 site για περισσότερη εξάσκηση. 1. Complete the sentences with the comparative or superlative form of the adjectives in brackets. 1.- My sister is _____________ my brother. (intelligent) 2.- The blue whale is ____________ animal. (big)  3.- Iceland is ___________ Spain (cold) 4.- This is ___________ book I’ve ever read. (good) 5.- My neighbour is _________ person I know (lucky)  6.- Friday is the __________ day of the week. (busy) 7.- These trainers are much ____________ those. (cheap) 8.- Frank works __________ most people. (hard) 9.- I’m __________ at English than you. (good) 10.- Today has been _________ day of the year. (hot) 11.- This is __________  CD I’ve ever listened. (bad)  12.- English is __________ Japanes...

Present Simple vs Present Continuous Exercises (Δ,Μ)

Οι χρόνοι Present Simple και Present Continuous είναι από τους χρόνους που συναντάμε πάρα πολύ συχνά στην Αγγλική γλώσσα. Έχουμε διδαχθεί τους χρόνους αυτούς από την πρώτη χρονιά εκμάθησης την Αγγλικών. Οι ακόλουθες  ασκήσεις είναι  για παιδιά 6ης Δημοτικού, γι' αυτό και είναι πιο δύσκολες. Προσπαθήστε να τις λύσετε, αφού πρώτα κάνετε μια μικρή επανάληψη το αντίστοιχο φυλλάδιο γραμματικής.  PRESENT SIMPLE VS PRESENT CONTINUOUS EXERCISES A.      Put the verbs into the correct tense (present simple OR present continuous) The bus always ________________(1: leave) on time.   "What's wrong? Why ________________(2: cry/you)?" They________________(3: not to watch) TV. He________________(4: not to speak) very good French. Please be quiet! I________________(5: do) my homework. Where________________(6: live/they)?   Listen! John ________________ music! (7: play)   I never ________________(8: go) to the mall. Mike...