Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τεχνολογία και Αγγλικά (Δ)

Σίγουρα, θα μου πείτε, αυτά τα δύο θέματα είναι δύσκολα για να καταπιαστεί μ'αυτά ένα παιδί που μαθαίνει αγγλικά. Όχι και τόσο. Η εμπειρία των τελευταίων χρόνων δείχνει μια κόπωση των παιδιών. "Το μάθημα είναι μονότονο, βαρετό. Ο δάσκαλος δεν μας καταλαβαίνει", θα ακούσετε. "Εμείς θέλουμε να παίξουμε. Βαριόμαστε να κάνουμε τα ίδια και τα ίδια. Αυτά τα έχουμε κάνει και στο φροντιστήριο και τα ξανακάνουμε και στο σχολείο". Αυτά ακούμε, γονείς και δάσκαλοι, από τα παιδιά και μας προβληματίζουν. Ίσως κάποιοι τα αποδίδουμε στην κόπωση των παιδιών από το υπερβολικά, μερικές φορές, φορτωμένο εξωσχολικό πρόγραμμα. Ίσως να φταίει ότι βαριούνται, ότι έχουν μάθει όλα να τα καταφέρνουν γρήγορα, εύκολα και με λίγο κόπο. Ίσως φταίει το ίντερνετ, λένε κάποιοι, οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής και η τηλεόραση. Δεν έχει σημασία τι είναι αυτό που φταίει. Τα παιδιά δε μας ζητάνε να βρούμε τις αιτίες, αλλά να βρούμε λύσεις στο πρόβλημα. Και αυτό που λένε σίγουρα ισχύει γι'αυτά αν όχι ολικά, σίγουρα εν μέρει.  
Ένας τρόπος λοιπόν να δουν το μάθημα των αγγλικών λίγο πιο ζεστά είναι να κάνουμε πράγματα πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους, πράγματα που τους κεντρίζουν την περιέργεια και με τα οποία ασχολούνται πολύ. Ένα από αυτά είναι η τεχνολογία. Και εδώ έχουμε δύο πλεονεκτήματα εμείς οι "αγγλικοί". Το ένα είναι ότι διαλέγοντας αυτό το θέμα, έχουμε κερδίσει ήδη τους μαθητές μας. Καθημερινά ασχολούνται με τον υπολογιστή, παιχνίδια στο ίντερνετ, τάμπλετ και κινητά - δε θα κρίνω αν αυτό είναι καλό ή κακό, αλλά είναι γεγονός. Και το δεύτερο είναι ότι η τεχνολογία είναι ένα θέμα που κατά κάποιον τρόπο είναι με το μέρος μας, αφού σχεδόν κατά 90% η επαφή με το ίντερνετ απαιτεί γνώση αγγλικών. Έξυπνο θέμα λοιπόν, για να ασχοληθεί κανείς μ'αυτό στην τάξη και να σπάσει τη μονοτονία του μαθήματος, αλλά ταυτόχρονα να κάνει τους μαθητές να δουλέψουν με τη γλώσσα χωρίς να το πολυκαταλάβουν. Αυτό επιτυγχάνεται με την παρακάτω άσκηση - άρθρο από τη σελίδα του Βρετανικού Συμβουλίου. Κάτω από το άρθρο για τον παγκόσμιο ιστό θα βρείτε δύο ασκήσεις κατανόησης
. Ρίξτε μια ματιά και να θυμάστε: ό,τι δε θυμίζει τυπικό μάθημα αγγλικών, είναι το καλύτερο μέσο για να τους μάθουμε αγγλικά. 



(Διαδικτυακή πηγή: British Council 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ασκήσεις για τον Απλό Αόριστο (Simple Past) (MΔ)

Εδώ μπορείτε να βρείτε μερικές ασκήσεις για να εξάσκηση ή επανάληψη ή εκμάθηση του Simple Past (Απλού Αορίστου). https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?04 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?02 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?05 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?06 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises?07 https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises https://www.ego4u.com/en/cram-up/tests/simple-past-3 Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κείμενο όπως το παρακάτω και να ζητήσετε από τους μαθητές να βρουν τα ρήματα του κειμένου που είναι σε Απλό Αόριστο (αν το επίπεδο των παιδιών δεν είναι και τόσο καλό) ή να τους δώσετε το κείμενο με υπογραμμισμένα τα ρήματα στον Απλό Αόριστο όπως το παρακάτω και να ζητήσετε να σας γράψουν τις τρεις μορφές των ρημάτων (απαρέμφατο, απλό αόριστο και παθητική μετοχή) ή να γράψουν ερωτήσει...

Comparative - Superlative Exercises (Δ,Μ)

Συμπληρώστε τα κενά με τα επίθετα των παρενθέσεων στον συγκριτικό ή υπερθετικό βαθμό. Προσοχή στις λέξεις κλειδιά. Η 2 άσκηση είναι πιο εύκολη καθώς πρέπει να επιλέξετε το σωστό επίθετο. Στο τέλος των ασκήσεων θα βρείτε και link από 2 site για περισσότερη εξάσκηση. 1. Complete the sentences with the comparative or superlative form of the adjectives in brackets. 1.- My sister is _____________ my brother. (intelligent) 2.- The blue whale is ____________ animal. (big)  3.- Iceland is ___________ Spain (cold) 4.- This is ___________ book I’ve ever read. (good) 5.- My neighbour is _________ person I know (lucky)  6.- Friday is the __________ day of the week. (busy) 7.- These trainers are much ____________ those. (cheap) 8.- Frank works __________ most people. (hard) 9.- I’m __________ at English than you. (good) 10.- Today has been _________ day of the year. (hot) 11.- This is __________  CD I’ve ever listened. (bad)  12.- English is __________ Japanes...

Present Simple vs Present Continuous Exercises (Δ,Μ)

Οι χρόνοι Present Simple και Present Continuous είναι από τους χρόνους που συναντάμε πάρα πολύ συχνά στην Αγγλική γλώσσα. Έχουμε διδαχθεί τους χρόνους αυτούς από την πρώτη χρονιά εκμάθησης την Αγγλικών. Οι ακόλουθες  ασκήσεις είναι  για παιδιά 6ης Δημοτικού, γι' αυτό και είναι πιο δύσκολες. Προσπαθήστε να τις λύσετε, αφού πρώτα κάνετε μια μικρή επανάληψη το αντίστοιχο φυλλάδιο γραμματικής.  PRESENT SIMPLE VS PRESENT CONTINUOUS EXERCISES A.      Put the verbs into the correct tense (present simple OR present continuous) The bus always ________________(1: leave) on time.   "What's wrong? Why ________________(2: cry/you)?" They________________(3: not to watch) TV. He________________(4: not to speak) very good French. Please be quiet! I________________(5: do) my homework. Where________________(6: live/they)?   Listen! John ________________ music! (7: play)   I never ________________(8: go) to the mall. Mike...